grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç üzülmüyorum bu tür yerleri bulup hizmet satın alan, para bağlayan kişilere. Hakkınız bu, bunu hak ediyorsunuz, bu sorunları yaşıyorsunuz.

Bu forumda ciddi iş yapan herkes bas bas bağırıyor 3 kuruşa 5 köfte alamazsınız, alırsanız böyle olur diye..
Cinewebhost(Murat Bey) işini gayet iyi yapan biriydi. Fiyatları gayet iyiydi. Ne ucuz ne pahalı. Altyapıda kaliteliydi. Bize sorun yaşatacak bir altyapısı yoktu. Ama maalesef zorunluluktan dolayı bıraktı. Kalitesizlikle bir alakası olduğunu sanmıyorum.