grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç üzülmüyorum bu tür yerleri bulup hizmet satın alan, para bağlayan kişilere. Hakkınız bu, bunu hak ediyorsunuz, bu sorunları yaşıyorsunuz.

Bu forumda ciddi iş yapan herkes bas bas bağırıyor 3 kuruşa 5 köfte alamazsınız, alırsanız böyle olur diye..
helal sana benim içimden geçenleri söylemişsin 3 kuruşa 5 köfte alanın sonu böyle olur.