• 21-01-2010, 17:47:37
    #10
    Sayın iDealhosting yetkilisi,

    Hakkınızda herhangi bir itham yapıldığını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Sizi kötüleyecek ya da yüceltecek hiç bir söz sarfedilmemiştir. Yaptığınız açıklama için çok teşekkürler. En azından bir miktar aydınlatıldık.

    Ben Data Teknoloji'den aldığım kendi hizmetim adıma konuşmak isterim. Biz bi kampanya doğrultusunda 2009'un 7. ayında 30€ karşılığında bir yıllık bir hizmet anlaşması yaptık. Dolayısıyla herhangi bir aylık ödememiz söz konusu değil.

    Ancak illa yedeklerimizi kurtarabilmek adına sizin hizmetinize de ödeme yapmamız gerekecekse bununla ilgili ayrıntılı bir şekilde görüşmek isterim. MSN adresinizi az önce listeme ekledim. Oradan iletişime geçmeyi düşünüyorum.

    Tekrardan konuyu aydınlattığınız ve her ne kadar etik olmadığını düşünsenizde DT mağdurlarına bir açıklama yaptığınız için teşekkürü bir borç bilirim.

    Different Design Tasarım Hizmetleri
    M.Burak Düzgün
  • 21-01-2010, 17:57:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    merhaba idealhosting yetkilisi öncelikle açıklama için teşekkür ederiz;

    doğrumu anlıyorum açıklamadan ?

    dt.net.tr mağdurları aranızda para toplayın 1 aylık parayı verin sunucuyu aktif hala getirelim
  • 21-01-2010, 23:45:53
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.

    Daha bu tür olay malesef çok göreceğiz. Sebebi de hosting işinin para kazandırmaması.

    Şahsen kurumsal şirketler olmasa hizmet verdiğim 5 dakika bu işi yapmam.

    Burada hosting fiyatları yıllık 10 tl sınırsız özelliklerde. Bundan ne kazanılır ki.

    Ben kendi adıma kurumsal müşterilerimden 100TL aylık alıyorum. Hizmet kesintisiz. Kimsenin şikayeti yok. Ciddi şirketler maillerle ciddi işler yapıyorlar.

    100 tl 200 tl onlar için para değil. Bu piyasayı bu kadar düşürenler ne yaptıklarına iyi dikkat etsin.

    2 kuralım var.
    1-) sınırsız özelliklerle paket satmam. sunucum sınırsız değil. kapasiteleri belli.

    2-) ucuza satış yapmam.

    Saygılarımı sunarım
  • 22-01-2010, 00:17:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.

    Daha bu tür olay malesef çok göreceğiz. Sebebi de hosting işinin para kazandırmaması.

    Şahsen kurumsal şirketler olmasa hizmet verdiğim 5 dakika bu işi yapmam.

    Burada hosting fiyatları yıllık 10 tl sınırsız özelliklerde. Bundan ne kazanılır ki.

    Ben kendi adıma kurumsal müşterilerimden 100TL aylık alıyorum. Hizmet kesintisiz. Kimsenin şikayeti yok. Ciddi şirketler maillerle ciddi işler yapıyorlar.

    100 tl 200 tl onlar için para değil. Bu piyasayı bu kadar düşürenler ne yaptıklarına iyi dikkat etsin.

    2 kuralım var.
    1-) sınırsız özelliklerle paket satmam. sunucum sınırsız değil. kapasiteleri belli.

    2-) ucuza satış yapmam.

    Saygılarımı sunarım
    Burası Forum sitesi burada tostcuların olması normal normal değeri 50-100 tl lik paketin 10 liraya satısa cıkarılması normal. Firma Rehber siteleri gibi siteler var oralarda takılmanız daha ıyı olucaktır bence
  • 22-01-2010, 14:32:23
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yeni gelen bir mail var arkadaşlar;

    Sunucunun açılması için görüşmelerimiz devam etmektedir.

    Kalan sürelerinizde iade edilecektir.

    Mailde yazan bu bakalım neler olacak
  • 22-01-2010, 15:11:51
    #15
    IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.

    Daha bu tür olay malesef çok göreceğiz. Sebebi de hosting işinin para kazandırmaması.

    Şahsen kurumsal şirketler olmasa hizmet verdiğim 5 dakika bu işi yapmam.

    Burada hosting fiyatları yıllık 10 tl sınırsız özelliklerde. Bundan ne kazanılır ki.

    Ben kendi adıma kurumsal müşterilerimden 100TL aylık alıyorum. Hizmet kesintisiz. Kimsenin şikayeti yok. Ciddi şirketler maillerle ciddi işler yapıyorlar.

    100 tl 200 tl onlar için para değil. Bu piyasayı bu kadar düşürenler ne yaptıklarına iyi dikkat etsin.

    2 kuralım var.
    1-) sınırsız özelliklerle paket satmam. sunucum sınırsız değil. kapasiteleri belli.

    2-) ucuza satış yapmam.

    Saygılarımı sunarım
    Amacınız ne sizin ? Bir şikayet konusunda insanlar maduriyetlerini belirtmiş bir konu konuşuluyor çözüm aranıyor siz ben 100 liraya aylık satarım ben ucuza satmam ben kesintisiz satarım vs.. şeklinde politika Reklam yaparken lütfen hangi konularda olduğumuza dikkat edelim.Mağdur olanlara geçmiş olsun diyorum.
  • 22-01-2010, 15:59:10
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Ne reklamı ?

    Yazımı tekrar okuyun isterseniz . Söylediğim konu net.



    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacınız ne sizin ? Bir şikayet konusunda insanlar maduriyetlerini belirtmiş bir konu konuşuluyor çözüm aranıyor siz ben 100 liraya aylık satarım ben ucuza satmam ben kesintisiz satarım vs.. şeklinde politika Reklam yaparken lütfen hangi konularda olduğumuza dikkat edelim.Mağdur olanlara geçmiş olsun diyorum.
  • 22-01-2010, 16:57:22
    #17
    Üyeliği durduruldu
    IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne reklamı ?

    Yazımı tekrar okuyun isterseniz . Söylediğim konu net.
    IKIZ TELEKOM piyasa sizin gibiler yuzunden dustu baskasına suç atma 8 yıldır bu işi yapan su forumda kaçtane sahıs var kaçtane firma var gir incele,hiç şikayet konusu açılmamış kaçtane var? bunları cevapla yemin ederim artık utanıyorum bu işi yaptığımdan
  • 22-01-2010, 17:12:44
    #18
    Üyeliği durduruldu
    "Bizim gibiler sebebi ile düştü ise bu piyasa" biz ne yaptık bunu söylermisin ?

    Konu dağılıyor. Özür dilerim.