Sayın iDealhosting yetkilisi,

Hakkınızda herhangi bir itham yapıldığını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Sizi kötüleyecek ya da yüceltecek hiç bir söz sarfedilmemiştir. Yaptığınız açıklama için çok teşekkürler. En azından bir miktar aydınlatıldık.

Ben Data Teknoloji'den aldığım kendi hizmetim adıma konuşmak isterim. Biz bi kampanya doğrultusunda 2009'un 7. ayında 30€ karşılığında bir yıllık bir hizmet anlaşması yaptık. Dolayısıyla herhangi bir aylık ödememiz söz konusu değil.

Ancak illa yedeklerimizi kurtarabilmek adına sizin hizmetinize de ödeme yapmamız gerekecekse bununla ilgili ayrıntılı bir şekilde görüşmek isterim. MSN adresinizi az önce listeme ekledim. Oradan iletişime geçmeyi düşünüyorum.

Tekrardan konuyu aydınlattığınız ve her ne kadar etik olmadığını düşünsenizde DT mağdurlarına bir açıklama yaptığınız için teşekkürü bir borç bilirim.

Different Design Tasarım Hizmetleri
M.Burak Düzgün