• 19-01-2010, 03:52:33
    #10
    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman anında ödeme yapması gerekir en geç 3 gün içersinde, geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim ücret önemli deil sadece herkes işini hakkı ile yapmasıdır derdim yoksa ben 2 kuruşa burda rezillik cıkarmak maksadında değilim ama keriz yerine koyulmayı da hak etmediğime inanıyorum
    bu tür bir iki cürük elma yüzünde diğer güvenilir firmaları da zan altında bırakmalarına vesile oluyor
  • 19-01-2010, 03:54:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim ücret önemli deil sadece herkes işini hakkı ile yapmasıdır derdim yoksa ben 2 kuruşa burda rezillik cıkarmak maksadında değilim ama keriz yerine koyulmayı da hak etmediğime inanıyorum
    bu tür bir iki cürük elma yüzünde diğer güvenilir firmaları da zan altında bırakmalarına vesile oluyor
    Evet, kesinlikle haklısınız.
  • 19-01-2010, 06:06:20
    #12
    Geçmiş olsun hocam.
  • 19-01-2010, 10:40:04
    #13
    adamlar müşteri memnuniyetini değil kendi ceplerini düşünüyorlar demekki, ceplerinen para çıkacağı zaman müşteriyi ve web sitesini gözden çıkarıyorlar. Web sitesine verdikleri zarar ise umurlarında bile değil ne diyelim Allah sabır versin
  • 19-01-2010, 11:01:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman anında ödeme yapması gerekir en geç 3 gün içersinde, geçmiş olsun.
    3gün içinde diye bir kavram kesinlikle yoktur, bu tamamen firmaya bağlıdır. 1Ay sonra dahi ödeme hakkı olabilir. Bilginize...


    Geçmiş olsun hocam
  • 19-01-2010, 11:10:35
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hostley gibi firmalardan hiç alış-veriş yapılır mı arkadaşlar ? Sadece gülüyorum
  • 25-01-2010, 10:49:00
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TRojan_NETwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hostley gibi firmalardan hiç alış-veriş yapılır mı arkadaşlar ? Sadece gülüyorum
    Öncelikle tarafsız olalım, objektif olalım. Neden alışveriş yapamayacağını anlatırsanız daha iyi olur. Yoksa ben de cevap olarak
    "Trojan_Network" gibi arkadaşların dedikleri ciddiye alınır mı arkadaşlar? Sadece gülüyorum
    derim
  • 25-01-2010, 10:55:29
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hostley'de çalışan arkadaşım var.kendisinin verdiği cevap şu şekilde (aynen aktarıyorum)

    Alıntı
    Selam.
    Öncelikle ilgili müşterimiz bize 16 sında ticket açmış ve kendisine 20sinde cevap yazmışız. Müşteriden daha sonra herhangi bir cevap veya email gelmemiş. Ayrıca o zamanlarda bize saldırı olduğu için hem sistemlerde hem de destek taleplerine geri dönmede sorunlar yaşadık malesef. Bunu da müşteriye bildirdik - bu ss lerde de var. Şuan tüm sorunlar giderildi, herşey 4-4lük çalışıyor Yine de dediğim gibi müşteri para iadesi talebinde bulunma hakkını kullanmak istiyorsa, ticketta da belirttiğimiz gibi bu isteğinin onun tarafından olduğunu anlamamız için bize sistemdeki mail adresinden bir mail göndermesi gerekiyor, iade sebebini de yazarak. Bize gelen henüz bir email yok. Bizim Hostley olarak ve arkamızda Crystone olarak bir para derdimiz yok tabii ki. Çok saçma bu. Müşteri memnuniyetinden başka bir isteğimiz de yok hatta Eğer olsaydı yılda 71 dolara sınırsız alan adı ve disk alanı barındırma hizmeti sunmazdık değil mi?
    sanırım olay az çok aydınlanmıştır diye düşünüyorum
  • 25-01-2010, 21:36:31
    #18
    bordomavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hostley'de çalışan arkadaşım var.kendisinin verdiği cevap şu şekilde (aynen aktarıyorum)



    sanırım olay az çok aydınlanmıştır diye düşünüyorum
    ne diyeyim kardeş arkadaşın atıp tutuyor bak ben orasya maillerin fotolarını koydum gözune gozune soktum neyse ya puff birde muşteri memnunyeti diyor ne güzel söyluyor zaten bak 7 24 destek diyor 16 da ticket actım 20 sinde cvp vermiş benden cvp gitmemiş söz de bak 1. mailime kayıtlı mailim ile yolladım ben o maili daha ne olsun?