hostley'de çalışan arkadaşım var.kendisinin verdiği cevap şu şekilde (aynen aktarıyorum)
sanırım olay az çok aydınlanmıştır diye düşünüyorum

ne diyeyim kardeş arkadaşın atıp tutuyor bak ben orasya maillerin fotolarını koydum gözune gozune soktum neyse ya puff birde muşteri memnunyeti diyor ne güzel söyluyor zaten bak 7 24 destek diyor 16 da ticket actım 20 sinde cvp vermiş

benden cvp gitmemiş söz de bak 1. mailime kayıtlı mailim ile yolladım ben o maili daha ne olsun?