AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim ücret önemli deil sadece herkes işini hakkı ile yapmasıdır derdim yoksa ben 2 kuruşa burda rezillik cıkarmak maksadında değilim ama keriz yerine koyulmayı da hak etmediğime inanıyorum
bu tür bir iki cürük elma yüzünde diğer güvenilir firmaları da zan altında bırakmalarına vesile oluyor
Evet, kesinlikle haklısınız.