• 15-11-2009, 17:25:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam r10,



    Bu konu üzerinde durmak istemedim şahsen fazla abartıldığını düşündüm + bu şahıslada bizzat kendim görüştüm ve bu DunyaHostingin rezaleti diye bir konu açan arkadaşda ( bLack yada Kahtali ( r10 üyeliği basoyna ) nickli) bizimle çalışmakta olan olmayan 20 yi geçkin sunucya gidip adımızı kötüleyip + şahıslarımıza küfür etmesi sebebiyle hatta irc destek ekibimizdeki arkadaşlardan birtanesine,









    şeklinde küfür etti. ben olayları büyüten birisi değilim fakat dikkate alınmadığımız için böyle bir açıklama yapma gereği duydum ve konu bukadarlada değil,



    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...-rezaleti.html



    satis@dunyahosting.net shellcin firmasına ait olup arkadaşımız bizden ayrılmıştır fakat, biz bizden ayrıldığını bilmezken böyle bir konuşma geçmiş bizden ayrıldığını öğrendikden sonra zaten msn adresi iptal olmuştur, adam bizden ayrılıp kendi ismini yaptıysa, ve bizim müşterimizle bu esnada böyle bir diyalog içinde bulunduysa nekadar suçlu olduğumuz söylenebilir ? Hatasız olduğumuzu söylemiyoruz. ama suçluyuzda diyemem.



    yukarda linkini verdiğim konu açıldığında, ben rahatsızlığımdan dolayı 2buçuk gün nete giremedim hatta 3 gün nete giremedim ama bu esnada rahatsızlığımdan dolayı nette olamadım, ve bu esnada sadece irc teknik üzerine kuzenim ilgilendi işlerle. normalde müşterilerimizle diyalogu ben kuruyorum, fazla uzattığımın farkındayım ama bu adam, ben arkadaşımın sunucuyla ilgileniyorum gelip dunyahosting ...... diyor çalışmayın söle böle diyor.



    Bir insanın yada firmanın yada her neyse , sabrı bukadar zorlanmaz. ben yönetici arkadaşlardan yukarda linkini verdiğim konunun kilidinin kaldırılması yada dunyahosting yazan yerlerin iptal olması için rica ettim durumuda izah ettim, he okadar yorum atılmış herkez atabilir ben karışamam buna ama benim yorumumda, 1 i 1ini kötülüyorsa kötüleyen 1inin çevresindeki 3 kişide kötüler eyvallah buna sözümüz yok arkadaşlar arkadaşlarını desteklemeli. Ama arkadaşı olmayanlarda bukadar kayıtsız şartsız başkasını kötülememeli kaldıki, bu linki gören müşterilerimizin hepsi bize bu linki bildirdi ben r10da günlük online olan birisiyim herşeyin takibindeyim genellikle ama rahatsızlığımdan dolayı gözden kaçırdım. İlgi alakamız bizim söyledir böyledir, kendimizi övmenin bi anlamı yok yada kötülemenin. bunu konuşması gereken çevremizdeki yada bizimle çalışan arkadaşlardır.



    ve bu arkadaşın benimlede konuşmasının sohbet günlüklerimden alıp sizle paylaşıyorum.



    msnkonusmasi.rar



    Farkındayım kusura bakmayın fazla uzattım ama gerçekten sabrın taştığı bir noktadayım.



    Kısa öz bu konuşma metninde geçenin açıklamasıda ;



    Biz irc shell sağladik 15 gün sonra standart ödemesi geldi çünkü öyle anlaştık. 10 gün geçti. Forum kurulması istendi kurduk arkasından domain almamız istendi aldık domaine host istendi sağladik, ve şimdi bana paramı iade etmeyin fakat domainimi verin, kaldıki domain ücreti 20 TL olarak söylediğimde 2. ayın ücreti ile birlikte gelecekti ve bizde bu durumda o domaini yollamadık host ücretinide alamadık, bizde değil ben yollamadım domaini. yollamamda. biz kendi çapımızda birşeylerle uğraşmanın peşindeyiz kimsenin ekmeğinde gözümüz yok allah daha çok versin ama bir insanın üstünede haksızken 2 yere konu açıp haklı çıkmaya çalışılması ayıp ve en sonda bugün bir müşterimin sunucusunda ben farklı nickle dururken geldi o konuşmalarin fotoğrafını paylaşamayacağım elektriklerimin kesildiği için bende argo konuşmalarım geçti aksine keşke paslamak isterdim, olmadı. Kısaca demek istediğim birileri birilerini kötüler ama az adabıyla yapılsın adam gelip tehdit ediyorki; sizin müşterilerinizin hepsini başka yerlere bağlicam sizi okadar kötülicemki rezil olacaksınız. Biz bunları hak edecek bu kadar kötü birşey yapmadık.! Bu linki ben msnden kimseye dağıtmayacağım kim ne yazmak istiyorsa burada görenler yazacaktır yeterli gelir umarım ama az insaflı olunsun istiyorum.
  • 15-11-2009, 17:56:22
    #2
    Çağdaş Gerek Yok Bence Bunu Çekemeyen ve iStediğini Elde Edemeyen İnsanlar Yapıyor Prim Vermeyede Gerek Yok Bu İnsanlara Sonuç Itibariyle Biliyoruz Herşeyi... Ben Bayadır Seninle Çalışıyorum ve Şükür Hiç Bir Sıkıntım Yok Herkese de Tavsiye Ederim. Bu Şahıslardan Biri Sunucuma Gelmişti... Ama Yolunu Verdim Kısacası Bilen Bilir Kimin Ne Dediğide Pek Umurumda Diil İnsanlarında Umurunda Olmasın Bence Çalışmadan Birşeyleri Paylaşmadan Karakter ve Kişiliklerini Karalamaya Çalışmasın Bence İnsanlar... Konuyu Bilmeden Sadece Okuyup Yorum Yapanlarada Birşey Demiyorum Postunuz Çok Olsun Çağdaşı Tanımadan Yorum Yapanlarıda Ayıplıyorum Sadece Konuya Cevap Veriyim Diyen Belli Bi Kesim Var Çünkü Bence Çağdaşı Tanıyıp Öle Yorum Yapın...

    Emek Vermeden Çabalamadan Hiç Birşey Olmuyor Bu Açıdan İnsanları Karalamaya Çalışmadan Önce Kendinize Yapılıp Yapılmamasını iSteyip iStemediğinizi Sorgulayın...
  • 16-11-2009, 03:26:56
    #3
    MSI
    Üyeliği durduruldu
    Sayın DünyaHosting Yöneticisi Size Geçmiş Olsun Dileklerimi Sunuyorum. Böyle patavatsız insanlarla ne yazık ki çoğu arkadaşımızın ve benim karşılaştığımız gibi sizde karşılaşmışsınız. Böyle Olaylarla Karşılaşmamak Ve Karşılaşmamanız Dileğiyle.
  • 16-11-2009, 03:39:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    MSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın DünyaHosting Yöneticisi Size Geçmiş Olsun Dileklerimi Sunuyorum. Böyle patavatsız insanlarla ne yazık ki çoğu arkadaşımızın ve benim karşılaştığımız gibi sizde karşılaşmışsınız. Böyle Olaylarla Karşılaşmamak Ve Karşılaşmamanız Dileğiyle.
    Öncelikle DuntyaHosting'e geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.

    Aydın hatırlıyormusun kardşeim geçen yılmıydı neydi KaHTaLi benim IRCd sunucularıma gidip hep kötülemiş tehdit etmiş söyle böyle demişti bende sana bi laf demiştim "Bizi Tanıyan Tanır Bilen Bilir Kimseye Reklam Yapmaya İhtiyacımız Yok Diye" vede bu insan gelip yine benim sunucuma yemin için kitap vs yeminler edip artık degiştim abi boyle işlerle ugraşmıyorum diyen kişiydi ama bir insan 7 sinde neyse 7 sindede odur.İnş Bir daha böyle vakalar yasamazsınız sizi zaten bilen biliyor..

    Başarılarınızın Devamını Dilerim..
  • 16-11-2009, 03:56:03
    #5
    MSI
    Üyeliği durduruldu
    KahtaLi Eğer O KahtaLiysa Benim Bestmuhabbet Askshell Zamanlarım da yanımda Takılan CodeR Nickinden Tanır Öyle Bir Çocuk Değildi Başkasıysa Bilemem Harun Abi Aynen İnsan 7sinde neyse 70 indede odur Tabi İstisnaları Saymazsak. Herkes Çok Şey biliyor Yıllarını Veren insanlar İş bilmiyor o da güzel
  • 19-11-2009, 14:58:13
    #6
    Teşekkür ederim arkadaşlar, böyle durumlarda bazı arkadaşlar firmalarını düşünerek madur firmayı kötülemeyi seçer bazılarıda sizler gibi tarafsız olurlar, inşallah hiç kimse böyle kötü ve lekeli olaylarla karşılaşmazlar.