Çağdaş Gerek Yok Bence Bunu Çekemeyen ve iStediğini Elde Edemeyen İnsanlar Yapıyor Prim Vermeyede Gerek Yok Bu İnsanlara Sonuç Itibariyle Biliyoruz Herşeyi... Ben Bayadır Seninle Çalışıyorum ve Şükür Hiç Bir Sıkıntım Yok Herkese de Tavsiye Ederim. Bu Şahıslardan Biri Sunucuma Gelmişti... Ama Yolunu Verdim Kısacası Bilen Bilir Kimin Ne Dediğide Pek Umurumda Diil İnsanlarında Umurunda Olmasın Bence Çalışmadan Birşeyleri Paylaşmadan Karakter ve Kişiliklerini Karalamaya Çalışmasın Bence İnsanlar... Konuyu Bilmeden Sadece Okuyup Yorum Yapanlarada Birşey Demiyorum Postunuz Çok Olsun Çağdaşı Tanımadan Yorum Yapanlarıda Ayıplıyorum Sadece Konuya Cevap Veriyim Diyen Belli Bi Kesim Var Çünkü Bence Çağdaşı Tanıyıp Öle Yorum Yapın...

Emek Vermeden Çabalamadan Hiç Birşey Olmuyor Bu Açıdan İnsanları Karalamaya Çalışmadan Önce Kendinize Yapılıp Yapılmamasını iSteyip iStemediğinizi Sorgulayın...