Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Teşekkür ederim arkadaşlar, böyle durumlarda bazı arkadaşlar firmalarını düşünerek madur firmayı kötülemeyi seçer bazılarıda sizler gibi tarafsız olurlar, inşallah hiç kimse böyle kötü ve lekeli olaylarla karşılaşmazlar.