• 20-10-2009, 01:31:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sunucuhizmetler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakimisin savcımısın ? polismisin neyi temizliyorsun sen ? Bu yorumu bu güne bu gün senden daha deneyimli ve eski hostcular yazmadı sen kimsinde bunu yazıyorsun dün 1 bu gün 2 ?

    ben 2002 de girdim bu işe karşıyakahosting olarak girdim bu piyasaya gündüzleri okul geceleri iş 2 saat uyku ile hiç sorunsuz bu işi surdurdum ben sonra sarıgöz bilgisayar olarak ta kendi aile şirketimi kurdum.Sizin gibi dun gelmedim sizin 150 referansınız var benim suan 6 tane sunucum aktif azımı açtırmayım benim zamanını bekleyin. Bakın yakında neler değişecek
  • 20-10-2009, 01:35:21
    #11
    KodXP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ucuz dusunuyorsan almıcaksın yada araştırcaksın adamların ismini 7 yıldır bu sektördeyim ilkkez duyuyorum
    Bende 11 yıldır internet alemi içerisindeyim, 4 seneyi aşkın süredir de resmi olarak bu işi yapmaktayım. Ne tuhaftır bende sizin adınızı ilkkez duyuyorum.

    Merak ettiğim, her şikayet konusuna bu sekilde yazılar yazarak kendinize nemalanmayamı calısıyorsunuz ?
  • 20-10-2009, 01:37:02
    #12
    Üyeliği durduruldu
    KodXP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 2002 de girdim bu işe karşıyakahosting olarak girdim bu piyasaya gündüzleri okul geceleri iş 2 saat uyku ile hiç sorunsuz bu işi surdurdum ben sonra sarıgöz bilgisayar olarak ta kendi aile şirketimi kurdum.Sizin gibi dun gelmedim sizin 150 referansınız var benim suan 6 tane sunucum aktif azımı açtırmayım benim zamanını bekleyin. Bakın yakında neler değişecek

    Terbiyeni bozma ben sana terbiyesiz cümle kurmadım . biz 2001 den beri yapıyoruz senin gibi okula giderken değil sadece bu işi . üstelik benim referansımı sen bilemezsin kafadan sallama . bekliyoruz bakalım neler değişecek . Yolun açık olsun .
  • 20-10-2009, 01:46:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    baska cevap vermicem yakında cevabı göreceksiniz.
  • 20-10-2009, 01:54:08
    #14
    Bazen susmakta en iyi cevaptır. Susman belkide en hayırlısıdır.

    Arkadasın durumunada yapacak birsey yok. Kader diyelim gitsin artık..
  • 20-10-2009, 02:22:47
    #15
    KodXP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 2002 de girdim bu işe karşıyakahosting olarak girdim bu piyasaya gündüzleri okul geceleri iş 2 saat uyku ile hiç sorunsuz bu işi surdurdum ben sonra sarıgöz bilgisayar olarak ta kendi aile şirketimi kurdum.Sizin gibi dun gelmedim sizin 150 referansınız var benim suan 6 tane sunucum aktif azımı açtırmayım benim zamanını bekleyin. Bakın yakında neler değişecek

    hiç dost tavsiyesi dinlemiyosun hala konuşuyosun 6 sunucum var bilmem ne kim ne yapsın senin sunucunu yarın öbürgün yine bak o 6 sunucu up mı down mu ?
  • 20-10-2009, 02:37:44
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Milen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç dost tavsiyesi dinlemiyosun hala konuşuyosun 6 sunucum var bilmem ne kim ne yapsın senin sunucunu yarın öbürgün yine bak o 6 sunucu up mı down mu ?
    kardeşim senin dost tavsiyeni dinliyerek susma hakkımı kullanıyorum
  • 20-10-2009, 10:32:21
    #17
    Daha sitesi yapim asamasinda olan bir yerden aldin kendi sucun. o kadar guvenilir taninmis firmalardan almaktansa gidip taninmamis bir yerden alip sonrada sikayet konusu acmak. karadenizserver rezilligi degil asil senin rezilligin bence . Ne diyelim gecmis olsun
  • 20-10-2009, 17:16:28
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Benim Resilliğim demişsiniz fakat.Adamların İşyerinin Telefon Numaraıs cep Telefn numarası belli ve kendilerinin samsunbilisim.com adli tasarim yapan siteleri var güvenmek için yeterli oldugunu dusundum.

    40$ İçin Yeterilince Güvenilir değilmiydi?