ben 2002 de girdim bu işe karşıyakahosting olarak girdim bu piyasaya gündüzleri okul geceleri iş 2 saat uyku ile hiç sorunsuz bu işi surdurdum ben sonra sarıgöz bilgisayar olarak ta kendi aile şirketimi kurdum.Sizin gibi dun gelmedim sizin 150 referansınız var benim suan 6 tane sunucum aktif azımı açtırmayım benim zamanını bekleyin. Bakın yakında neler değişecek
hiç dost tavsiyesi dinlemiyosun hala konuşuyosun 6 sunucum var bilmem ne kim ne yapsın senin sunucunu yarın öbürgün yine bak o 6 sunucu up mı down mu ?