KodXP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 2002 de girdim bu işe karşıyakahosting olarak girdim bu piyasaya gündüzleri okul geceleri iş 2 saat uyku ile hiç sorunsuz bu işi surdurdum ben sonra sarıgöz bilgisayar olarak ta kendi aile şirketimi kurdum.Sizin gibi dun gelmedim sizin 150 referansınız var benim suan 6 tane sunucum aktif azımı açtırmayım benim zamanını bekleyin. Bakın yakında neler değişecek

Terbiyeni bozma ben sana terbiyesiz cümle kurmadım . biz 2001 den beri yapıyoruz senin gibi okula giderken değil sadece bu işi . üstelik benim referansımı sen bilemezsin kafadan sallama . bekliyoruz bakalım neler değişecek . Yolun açık olsun .