• 05-09-2009, 20:03:04
    #19
    rootw.rez denen site c99 ile siteleri hekler ancak. sitelerinde denk gelmiştim shell atıp adresleri paylaşıyorlar.
  • 05-09-2009, 20:13:37
    #20
    Rootw-a-r-e-z.org sahipleri arkadaşım...
    Konuşayım bu durumu...
  • 05-09-2009, 22:17:20
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Küçük süpermanlere bak sen
  • 05-09-2009, 22:34:55
    #22
    AzizAlfaBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçük süpermanlere bak sen

    Beyfendi fırsattan istifade fırsatçılık yapmayın.Başkalarının sırtına basarak yükselmeye çalışmayın.Konuyu bilmediğiniz halde neden konuşuyorsunuz.Bu uyarıyı başka bir arkadaşa daha yapmıştım ancak dikkate alınmadı sanırım.Yada algılamayla ilgili bir sorununuz var ki aynı şeyi tekrar ediyorsunuz.Lütfen davranışlarınıza ve konuşmalarınıza dikkat ediniz.Alaycı konuşma tarzınızı başka yerlere saklayınız.
  • 05-09-2009, 22:59:17
    #23
    bu nasıl bir suçlamadır anlayamadım Savılığa vermişsiniz sonuç çıkınca Gelin buraya yazın ve gereken kişiler burada özür dilesin. Bizlerde bu işi yapıyoruz bizimda başımıza geliyor ama kimse siz attınız demiyor. Ayrıca bazı arkadaşlarda burda kendilerine ekmek çıkarmasınlar gerçekten ayıp oluyor artık birbirinizin bu kadar sırtından vurmayın.
    Saygılarımla.
  • 05-09-2009, 23:08:08
    #24
    Platin üye
    KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu nasıl bir suçlamadır anlayamadım Savılığa vermişsiniz sonuç çıkınca Gelin buraya yazın ve gereken kişiler burada özür dilesin. Bizlerde bu işi yapıyoruz bizimda başımıza geliyor ama kimse siz attınız demiyor. Ayrıca bazı arkadaşlarda burda kendilerine ekmek çıkarmasınlar gerçekten ayıp oluyor artık birbirinizin bu kadar sırtından vurmayın.
    Saygılarımla.
    Kesinlikle katılıyorum bu şekilde nasıl bir suçlama yapıyorsunuz ortada loglardan başka bir belge yok , ayrıca çağatay bey durduk yere neden böyle birşey yapsın?
  • 05-09-2009, 23:09:49
    #25
    KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu nasıl bir suçlamadır anlayamadım Savılığa vermişsiniz sonuç çıkınca Gelin buraya yazın ve gereken kişiler burada özür dilesin. Bizlerde bu işi yapıyoruz bizimda başımıza geliyor ama kimse siz attınız demiyor. Ayrıca bazı arkadaşlarda burda kendilerine ekmek çıkarmasınlar gerçekten ayıp oluyor artık birbirinizin bu kadar sırtından vurmayın.
    Saygılarımla.

    Bunu yapan kimse yüzü olsa buraya cıkıp yorum yapmaz zaten Ne diyecek siteleri ben çökerttimmi diyecek? Ben çağatay yaptı demedim ki okuyan aklı selim kişilerde öyle anlamamıştır... Ben sunucu sahiplerini suçladım... Sunucu sahibi çağatay ise odur suçlu ama o değilim diyor... Çağatay sadece ilgilenmemekle suçludur... Kimse yanlış anlamasın...
  • 05-09-2009, 23:10:11
    #26
    Arkadaşım durduk yeresini geçtim bu işi alın teri ile yapan kimse ne olursa olsun böyle birşeye yeltenmez zaten. Sonuç gelsin bizlerde görelim.
  • 05-09-2009, 23:12:05
    #27
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun umarım birdaha böyle birşey başınıza gelmez fatal_error