bu nasıl bir suçlamadır anlayamadım Savılığa vermişsiniz sonuç çıkınca Gelin buraya yazın ve gereken kişiler burada özür dilesin. Bizlerde bu işi yapıyoruz bizimda başımıza geliyor ama kimse siz attınız demiyor. Ayrıca bazı arkadaşlarda burda kendilerine ekmek çıkarmasınlar gerçekten ayıp oluyor artık birbirinizin bu kadar sırtından vurmayın.
Saygılarımla.