KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu nasıl bir suçlamadır anlayamadım Savılığa vermişsiniz sonuç çıkınca Gelin buraya yazın ve gereken kişiler burada özür dilesin. Bizlerde bu işi yapıyoruz bizimda başımıza geliyor ama kimse siz attınız demiyor. Ayrıca bazı arkadaşlarda burda kendilerine ekmek çıkarmasınlar gerçekten ayıp oluyor artık birbirinizin bu kadar sırtından vurmayın.
Saygılarımla.

Bunu yapan kimse yüzü olsa buraya cıkıp yorum yapmaz zaten Ne diyecek siteleri ben çökerttimmi diyecek? Ben çağatay yaptı demedim ki okuyan aklı selim kişilerde öyle anlamamıştır... Ben sunucu sahiplerini suçladım... Sunucu sahibi çağatay ise odur suçlu ama o değilim diyor... Çağatay sadece ilgilenmemekle suçludur... Kimse yanlış anlamasın...