• 23-08-2009, 00:02:23
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    teknobox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende root şifresini unuttum proxbox şifresi degişmez diyorlar format diyor 10 vps silincek diyor bende sakınn dedim
    Bende unutmustum ancak yeni sifre verdiler bana.
  • 23-08-2009, 00:04:12
    #20
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hetzner en ufak bir şeyde çareyi İP Bloklamada buluyor geçmiş olsun umarım en kısa sürede düzelir
    Hetznerin kuralci bir datacenter oldugunu hetzneri kullanan herkes bilmeli ve sunucuda iso bulundugu zaman. Yasal olmadigi icin ip leri blokluyorlar
  • 23-08-2009, 00:11:07
    #21
    EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hetznerin kuralci bir datacenter oldugunu hetzneri kullanan herkes bilmeli ve sunucuda iso bulundugu zaman. Yasal olmadigi icin ip leri blokluyorlar
    Evet hocam bu kuralcı tavırları biraz müşteri kaybettiriyor sanki.bildiğim kadarı ile adultta pek sıkıntı olmuyormuş fakat vvarez ' de çok sıkıntı yaşatıyorlarmış ne kadar doğru bilemem
  • 23-08-2009, 00:12:50
    #22
    Geçmiş olsun, Hetzner Kalitenet Serkan Bey'ede sıkıntı vermişti hatırladığım kadarıyla.
  • 23-08-2009, 00:25:03
    #23
    Teşekkür Ederim hocam sağolun
  • 23-08-2009, 00:36:40
    #24
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende unutmustum ancak yeni sifre verdiler bana.
    banada verdiler ama hiç biri girmiyor :S
    kafayı yedim nasıl gircem roota
  • 23-08-2009, 00:48:01
    #25
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    teknobox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banada verdiler ama hiç biri girmiyor :S
    kafayı yedim nasıl gircem roota
    Pazartesi gününe kadar sonuc alamazsaniz bana ulasin telefon edip hetzner ile görüsürüm.
  • 23-08-2009, 00:53:48
    #26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazartesi gününe kadar sonuc alamazsaniz bana ulasin telefon edip hetzner ile görüsürüm.
    trnetbilisim üzerinden aldım
    onlar gun boyunca yapmaya çalıştı olmadı
    dun makine hackleniyordu bende hızlı hızlı şifreri degiştirdim şimdi hatırlıyamıyorum aklıma gelen tum şifreleri denedim
    bakalım pazartesiye kadar olmazza sizden yardım alırız
    ama winler kapalı ne yapcam bilemiyorum makine resetlediler şifre yuzunden ipler router edilmedigi işin linler açık winler kapalı:S