EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hetznerin kuralci bir datacenter oldugunu hetzneri kullanan herkes bilmeli ve sunucuda iso bulundugu zaman. Yasal olmadigi icin ip leri blokluyorlar
Evet hocam bu kuralcı tavırları biraz müşteri kaybettiriyor sanki.bildiğim kadarı ile adultta pek sıkıntı olmuyormuş fakat vvarez ' de çok sıkıntı yaşatıyorlarmış ne kadar doğru bilemem