• 22-08-2009, 22:21:52
    #1
    Merhaba Arkadaşlar.
    Burda bir duyuru yapmayı gerekli gördüm müşterilerimiz hakkımızda kötü düşünsün istemeyiz. Almanya Lokasyon Makinemizde ip bloklanması meydana gelmiştir. Bugün Saat 18:00 itibari ile makinelerin pasif konuma gelmiştir. En Kısa Sürede Bloklar Açtırılacaktır.

    Saygılarımla
    Gökhan TEKİN
  • 22-08-2009, 22:29:31
    #2
    Misafir
    geçmiş olsun işallah kısa sürede çözersiniz

    hangi datacenter kullanıyorsunuz ? hetzner
  • 22-08-2009, 22:32:28
    #3
    Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için evet Hetzner kullanıyorum.
  • 22-08-2009, 22:42:22
    #4
    Hetzner'den de bu beklenirdi Geçmiş olsun kardeşim.
  • 22-08-2009, 22:46:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş Olsun , Sebeb bellimi acaba?
  • 22-08-2009, 23:02:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun tekinim
  • 22-08-2009, 23:06:40
    #7
    Teşekkürler Arkadaşlar. Netscandan dolayı yediğimiz belirtiliyor büyük ihtimalle kullandığımız isolardan kaynaklanıyor.

    Teşekkür ederim Yusuf'um.
  • 22-08-2009, 23:26:54
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Riwayet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hetzner'den de bu beklenirdi Geçmiş olsun kardeşim.
    Keyfi yapılmıyor o bloklama. Sunucu ya saldırı alıyordur yada illegal birşeyler vardır aynı uygulamayı Netdirekt gibi datacenterlarda yapıyor hatırlatırım.
  • 22-08-2009, 23:34:27
    #9
    Hocam bu makineyi daha yeni kurdum yedekekleri bile daha tam atamadım sitelerin nsleri bile değişmedi bilinmeyen bir ip adresine nasıl bir saldırı olabilir ?