yaklaşık 1 ay önce resellerimi awtservers.com a taşıttım..
ama gel gelelim 1-2 hafta sonra sitelerim bir bir hacklenmeye başladı.. bir gün biri öteki gün başka bir sitem hackleniyor.. neyse dedim belki benim açıklardandır diye.. sonra bir yolunu bulup bu sitemin birini hackleyen adama ulaştım dedim böyle böyle açık nerde? o da iyi niyetli çıktı acığın servrdan kaynaklandığını ve istedikleri isteye dadana bileceklerini ve hatta bu açıktan benim etkilenmem için açıkları kapatma teklifinde bulundu ücret karşılığında.. bende gittim durumu awtservers.com a actım aynen adamın mail adresini verdim knştular galiba kendi aralarında bilmiyorum.. sonra bana ticketten aynen böyle yazıldı..
Sonra dedim neyse belki bir daha olmaz diye kullanmaya devam ettim..
ondan sonra resellerimdeki öteki sitem hacklendi onuda düzeltip gene kullanmaya devam ettim..
sonra bir kaç gün sonra R10dan bir arkadaştan site satın aldım..
siteyi taşıdık awtservers.com daki reselelrimdaki bir hesaba
siteyi sabah kurduk akşamına hacklendi..
ve açtığım ticket
Gelen cevap..
sonra hacklenen sitelerimin listesini gönderdim nasıl bir extra güvenlik yapıldıysa anlamadım
2gün sonra bu yeni aldığım site tekrardan hacklendi..
ve tekrar ticket açtım..
gelen cevap..
ve sonra anladım çok dandik bir hizmetleri var ... böyle rezalet görmedim..
ticketlara çok geç cevap veriliyor.. örneğin sitem hacklendiğinde yedeğinin kurulmasını istemiştim.. ticketimi cevap gelene kadar gittim bendeki yedekleri kurup düzelttim siteyi. saolsun tarık aka isimli görevli arkadaş siteye hiç bakmadan gel sen siteyi sil sonra benim dosya yedeğini full yedek diye kurmaya kalk sonra olmadı diye öyle bırak git..
awtservers.com yüzüne sitelerimin hitleri %50 oranında bir düşüş yaşadı..
ve bahsi geçen sitemi şuan satıyorum...
https://www.r10.net/site-satisi/43746...el-domain.html
teşekkürler awtservers