• 18-08-2009, 20:29:36
    #10
    5TL de Böyle Hizmet Verenin 50 TL de 500 TL de Nasıl Hizmet Vereceği de Bellidir
  • 18-08-2009, 20:30:43
    #11
    Burda konu 5 TL olmamalı aynı adama 50 TL verseydi ve böyle duruma düşseydi dahamı iyi olurdu. Yanlış şey üstünde tartışıyorsunuz
  • 18-08-2009, 20:31:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar o kadar para veriyor reklam yapıyorlar. Senin 5 TL ne göz dikmezler . Ki öyle birşey varsa siten hacklendiyse veya saldırı geliyorsa hesabını durdurmaları en doğal hakları.

    Konuyu açmak için açmayın. Burda herkes bas bas bağırıyor !
  • 18-08-2009, 20:35:57
    #13
    FCservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar o kadar para veriyor reklam yapıyorlar. Senin 5 TL ne göz dikmezler . Ki öyle birşey varsa siten hacklendiyse veya saldırı geliyorsa hesabını durdurmaları en doğal hakları.

    Konuyu açmak için açmayın. Burda herkes bas bas bağırıyor !
    sorunumuzu bildiriyoruz yine biz suçluyuz
  • 18-08-2009, 21:18:06
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Sitenizde acik olmadigindan eminmisiniz?
  • 18-08-2009, 21:26:47
    #15
    telefonla ulaşmayı denedinizmi hocam site ve msn demişsiniz konuda.
  • 18-08-2009, 22:49:33
    #16
    Reklam giderleri aylık 300 TL den fazla.. 5 TL için asla böyle bişi yapmayacaklarından eminim. Telefonda ulaşıp veya sitelerinden ticket açarsanız daha hızlı çözüm üretebilirler..
  • 18-08-2009, 23:15:33
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Awtservers'i tanımam ama hiç etik olmayan davranış yapacak firma gibi durmuyor.
  • 19-08-2009, 01:02:12
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Hocam bende aylardır kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım.. Siten Vbullettin allah bilir warezdir dogal olarak açık çoktur. Bu arada serverde güvenlik hatası olsa yüzlerce kişi buraya yazardı sitem hacklendi diye, serverde tek senin sitenin hacklendigi belli. Bu arada arkadaşları tebrik etmen gerekli hacklenen site hesabının şifrelerini hemen degiştirmişler unutmaki bu onların sorunu degil.Bu arada msn olayını neden abarttın anlamıyorum adamlar sana ticket yolu ile cevap vermişler ki bu hizmetleri anında cevaplanıyor. Sonuç olarak bence bir sinirle zıplayıp böyle bir post açman çok acemice önce sitende bir sorun varmı ona bakmanı tavsiye ederim, karalamak hoş bişey degil.


    Bu arada arkadaşlar host 5 lira degil, deneme süresince 5 liraymış lafı çok farklı anlamışsınız.