Hocam bende aylardır kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım.. Siten Vbullettin allah bilir warezdir dogal olarak açık çoktur. Bu arada serverde güvenlik hatası olsa yüzlerce kişi buraya yazardı sitem hacklendi diye, serverde tek senin sitenin hacklendigi belli. Bu arada arkadaşları tebrik etmen gerekli hacklenen site hesabının şifrelerini hemen degiştirmişler unutmaki bu onların sorunu degil.Bu arada msn olayını neden abarttın anlamıyorum adamlar sana ticket yolu ile cevap vermişler ki bu hizmetleri anında cevaplanıyor. Sonuç olarak bence bir sinirle zıplayıp böyle bir post açman çok acemice önce sitende bir sorun varmı ona bakmanı tavsiye ederim, karalamak hoş bişey degil.


Bu arada arkadaşlar host 5 lira degil, deneme süresince 5 liraymış lafı çok farklı anlamışsınız.