Bende aldım pişman oldum. Siteyi kurduğum ilk gün hacklenirmi ya? Kurulduğunu ben ve awt yetkililerinden başka kimse bilmiyorki.. Öğlen aldım şifrelerimi kurdum hemen. Akşam girip güncelleyeyim dedim baktım site hacklenmiş. Scriptimde hata veya açık olmasına imkan yok, çünkü başka yerlerde de aynı scripti kullanıyorum. Admin şifremde basit birşey olmamasına rağmen admin den girilmiş. 500 tl de olsa 5 tl de olsa farketmez. Hizmet herzaman aynı olmalı..
Server kiralamayı düşünüyordum. Açıkcası korktum bu olanlardan..