• 11-06-2009, 02:24:04
    #1
    Arkadaşlar rapidswitch.com dan en düşük starter vps paketini almıştım ama alırken sözleşme falan görmedim ve yapılmadı kapatmak istedim ilk önce olmaz dediler sonra tamam dediler ingilizcemde çok iyi değil zaten ama bir türlü bilgi akışı sağlanmadı bende peşini bıraktım zaten hiç kullanmadım login bile olmadım adresime fatura gönderiyorlardı kaç kere tamamen iptal edin diye cancel verdim ama hala kapatmamışlar en son 4 euro demişler ama üstüne birde 20 euro luk ödemen var diye online fatura çıkartmışlar

    bu konuda ödememem durumunda bana yasal bir zorunlulukları varmı parayı alabilme gibi, kapatın dedim zamanında kapatmadılar şimdide 2-3 aydır kullanmadığım login bile olmadığım vps nin hala ödemesi geliyor

    bir zorunluluğum varmı herhangi bir imzam falan yok sanalkart ile ödeme yapmıştım ama adresim doğru adres yaptırım güçleri olabilirmi acaba bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim
  • 11-06-2009, 02:30:07
    #2
    Kurumsal PLUS
    Birşey yapamazlar. En kötü ihtimalle parayı karttan çekmeye çalışırlar.
  • 11-06-2009, 02:31:20
    #3
    Bende de reseller zoomda olmuştu aynısı fakat mail attığımda kapattılar.
  • 11-06-2009, 02:37:04
    #4
    Teşekkürederim arkadaşlar eminsiniz demi başıma bir iş açılmaz bu konuda valla çok endişelendim kaç sefer cancel verdim hala kapatmamakta diretiyor adamlar adresim gerçek olduğu için endişelendim hukuki yol falan filan diye bişeyler yazıyordu online faturada da oyuzden

    Neyse biraz içimi rahatlattınız teşekkürler...
  • 11-06-2009, 05:16:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba hocam.

    Eger aranızda sözlesme yapılmamıssa bir hak idda edemez ki bunda siz kendiniz kapanmasında ısrarcı olmussunuz ve kapatmamıslar kapatmadıkları halde kendileri size ödeme için fatura gönderiyorlar. Hukuki yoldan sanmıyorum bir sey elde edeceklerini. Ama yinede bu konu hakkında bizden daha bilgili olanlar var onlara danıssanız daha net cevaplar alabilirsiniz. Kolay gelsin.
  • 13-06-2009, 20:09:00
    #6
    Bu konuda kesin bilgisi olan arkadaşlar yorumlarını esirgemezlerse sevinirim

    Herkese teşekkürler...
  • 13-06-2009, 20:17:43
    #7
    Blade__ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda kesin bilgisi olan arkadaşlar yorumlarını esirgemezlerse sevinirim
    Herkese teşekkürler...
    Merak etmeyin hiçbir şey olmaz, zaten defalarca kapatmalarını söylemişsiniz, neyin parasını isteyeceklermiş!

    Müsterih olun.
  • 19-06-2009, 04:38:45
    #8
    Rapidswitch, in calisma mantigi biraz farklidir. sunucu sozlesmesinde de yazdigi gibi
    yanlisim varsa duzeltsinler lutfen (cok uzun zaman oldu kendileri ile calismayali) :
    sunucu iptalini 1 ay onceden bildirmeniz gerekmekte,
    sunusu os install icin ek para odemeniz gerekmekte
    kvm icin de oyle her seyin kurulumunda ek ucter isteyen bir dc dir,

    lakin bu odenen ucretlerin karsiligini hizmet olarak geri veren yani karsiligini veren bir yerdir, aslina bakarsak biraz pahali gibi gozuksede kaliteli hizmet alinabilecek nadir yerlerdendir.

    sizin konunuza gelelim muhtemelen adres kismina kendi adresinizi girdiyseniz mektup ile ikaz edebilirler, ve/veya daha onceki odeme yaptiginiz karttan bu ucreti cekebilirler.
  • 22-06-2009, 01:11:18
    #9
    illa ki buyrun bu sözleşme deyip imzalatmaları gerekmemekte sunucuyu alırken bir yerlere sipriş sırasında sipariş işlemi tamamlandıktan sonra su su sözleşmeyi kabul etmiş olursunuz veya siparş sıparısında su sözleşmeyi kabul ediniz demiş olabilir ancak kapatılması için mail attı iseniz herhangi bir guvence olarak onu saklayınız. Denildiği gibi en fazla kredi kartınızı zorlarlar o parayı almak için