Arkadaşlar rapidswitch.com dan en düşük starter vps paketini almıştım ama alırken sözleşme falan görmedim ve yapılmadı kapatmak istedim ilk önce olmaz dediler sonra tamam dediler ingilizcemde çok iyi değil zaten ama bir türlü bilgi akışı sağlanmadı bende peşini bıraktım zaten hiç kullanmadım login bile olmadım adresime fatura gönderiyorlardı kaç kere tamamen iptal edin diye cancel verdim ama hala kapatmamışlar en son 4 euro demişler ama üstüne birde 20 euro luk ödemen var diye online fatura çıkartmışlar
bu konuda ödememem durumunda bana yasal bir zorunlulukları varmı parayı alabilme gibi, kapatın dedim zamanında kapatmadılar şimdide 2-3 aydır kullanmadığım login bile olmadığım vps nin hala ödemesi geliyor
bir zorunluluğum varmı herhangi bir imzam falan yok sanalkart ile ödeme yapmıştım ama adresim doğru adres yaptırım güçleri olabilirmi acaba bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim