Merhaba hocam.

Eger aranızda sözlesme yapılmamıssa bir hak idda edemez ki bunda siz kendiniz kapanmasında ısrarcı olmussunuz ve kapatmamıslar kapatmadıkları halde kendileri size ödeme için fatura gönderiyorlar. Hukuki yoldan sanmıyorum bir sey elde edeceklerini. Ama yinede bu konu hakkında bizden daha bilgili olanlar var onlara danıssanız daha net cevaplar alabilirsiniz. Kolay gelsin.