• 27-02-2009, 10:43:52
    #1
    datros.com hostum var. site 4 gündür kapalı. ticket açtım. defalarca mesaj attım hiç birine cevap dahi gelmedi. bu kadar olmaz.
  • 27-02-2009, 10:44:38
    #2
    Telefonla ulaşmayı denedinmi. ?
  • 27-02-2009, 10:47:48
    #3
    SerSer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonla ulaşmayı denedinmi. ?
    hayır ticket varsa telefon neden edeyim.
  • 27-02-2009, 10:51:41
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun, belki yoğunluktan dolayı cevap veremiyorlar olabilir. Telefon ile ulaşıp bilgi almanızı öneriyorum.
  • 27-02-2009, 10:52:41
    #5
    Telefon Numaramız : 0 224 554 30 24 Faks Numaramız : 0 224 554 30 24

    telefon açmanızı öneririm.
  • 27-02-2009, 10:55:08
    #6
    sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır ticket varsa telefon neden edeyim.

    İlgilenen kişinin cenazesi varsa veya başka bir mazereti varsa telefon etmen normaldir.Üstelik konu başlığında firmanın ekmeğiyle oynuyorsun

    www.datros.com dan uzak durun

    Hoş değil.
  • 27-02-2009, 10:59:55
    #7
    SerSer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgilenen kişinin cenazesi varsa veya başka bir mazereti varsa telefon etmen normaldir.Üstelik konu başlığında firmanın ekmeğiyle oynuyorsun

    www.datros.com dan uzak durun

    Hoş değil.
    firmada benim ekmeğimle oynuyor. o zaman ticket desteğini kaldırsın. sadece telefonla ulaşın desinler. veya mazeretni bildiren mail atsın. ben keyfe yazmadım bu mesajı.
  • 27-02-2009, 11:01:30
    #8
    Arkadaşın verdiği telefonu aradım ve fatih diye birisi çıktı sordum ticket lara neden cevap vermiyorsunuz diye dediki tüm ticket lara cevap veriyorum.Böyle böyle bir konu var dedim o arkadaşın tüm ticket ları cevaplandı dedi.Bana söyleninen bu doğrumu yalanmı bilemem.

    sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firmada benim ekmeğimle oynuyor. o zaman ticket desteğini kaldırsın. sadece telefonla ulaşın desinler. veya mazeretni bildiren mail atsın. ben keyfe yazmadım bu mesajı.
    Arkadaşım şu cevaplanmayan ticket ını yayınlarmısın resim olarak ?
  • 27-02-2009, 11:02:40
    #9
    sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firmada benim ekmeğimle oynuyor. o zaman ticket desteğini kaldırsın. sadece telefonla ulaşın desinler. veya mazeretni bildiren mail atsın. ben keyfe yazmadım bu mesajı.
    Kimse sana haksızsın demiyor zaten. Sadece o kadar önemli bişey ise telefon açmanı öneriyor herkes.