sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır ticket varsa telefon neden edeyim.

İlgilenen kişinin cenazesi varsa veya başka bir mazereti varsa telefon etmen normaldir.Üstelik konu başlığında firmanın ekmeğiyle oynuyorsun

www.datros.com dan uzak durun

Hoş değil.