sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
firmada benim ekmeğimle oynuyor. o zaman ticket desteğini kaldırsın. sadece telefonla ulaşın desinler. veya mazeretni bildiren mail atsın. ben keyfe yazmadım bu mesajı.
Kimse sana haksızsın demiyor zaten. Sadece o kadar önemli bişey ise telefon açmanı öneriyor herkes.