• 23-05-2022, 23:01:32
    Administrator
    cartel24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum benim bu olay sonrası o kadar insanın mağdur olması ve bir ceza gelmemesi benim bu ortama olan inancımı zayıflattı, @Admin;dahil herkes göz yumdu buna, kendi başının çaresine bakmalısın maalesef, başka bi yerden hizmet al yoluna devam et bence
    Beni etiketlemişsiniz konuyu etiket ile görebildim. Göz yumduğum olay nedir? En azından neye göz yumduğumu bende bileyim.
  • 23-05-2022, 23:04:34
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni etiketlemişsiniz konuyu etiket ile görebildim. Göz yumduğum olay nedir? En azından neye göz yumduğumu bende bileyim.
    Firmamız geçen pazar hack olayı yaşandı bu pazar geçti hala hizmetlerimizi alamıyoruz, ücret iadesi alamıyoruz, net cevap alamıyoruz, kimse firmaya birşey söylemiyor, kurbanlık koyun gibi bekliyoruz, gerçi ben vazgeçtim başka yerden hizmet aldım ama mağdur çok sayın adminim, ilgili şikayet başlığını inceleyebilirsiniz

    yanlış anlaşılmamak adına 1 HAFTADIR HİZMET SORUNLU ve MAĞDURUZ
  • 23-05-2022, 23:13:02
    Administrator
    cartel24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmamız geçen pazar hack olayı yaşandı bu pazar geçti hala hizmetlerimizi alamıyoruz, ücret iadesi alamıyoruz, net cevap alamıyoruz, kimse firmaya birşey söylemiyor, kurbanlık koyun gibi bekliyoruz, gerçi ben vazgeçtim başka yerden hizmet aldım ama mağdur çok sayın adminim, ilgili şikayet başlığını inceleyebilirsiniz
    “Göz yumuyor” gibi saygısızca gereksiz kullandığınız ifade hoş değil!

    biz kimseye göz yummayız. Firmayı tanımam, olayı bilmem sorun yaşadıysanız hakkınızı yasal yollar ile aramanızı öneririm.

    Ortada Dolan-dırma gibi bir durum yok. Daha önce OVH dahil bir çok büyük verimerkezi ve hosting firmasında veri kaybı sorunları yaşandı. r10.net’in kendisi Radore verimerkezinde yaşanan veri kaybı sebebiyle 1.5 sene geriye gitti bu tüm firmaların başına gelebilecek bir olay.

    Moderatörler Kişiyi/Firmayı uzaklaştırdığı zaman sorununuz çözülecek ise söyleyeyim uzaklaştırsınlar.

    Bazen mantıklı düşünmek ve sakinleşince mesaj yazmak gerekiyor. Öyle bir yazı yazmışsınız ki size laf söylemeden yazabilmek için epey uğraştım.


    Benim şahsi önerim ise nereden hizmet alırsanız alın yedekleriniz hep sizde olsun. haftada bir ayda bir olsa bile yedeklerinizi kendi bilgisayarınıza indirin.

    Bu tarz durumlarda hizmet sözleşmesine bakar moderatörler Eger sözleşmede YEDEK alma garantisi, Veri garantisi varsa firma mağduriyet sebebiyle uzaklaştırılır. Bunlar harici bizlik bir durum yok.

    Geçmiş olsun..
  • 24-05-2022, 15:58:21
    Kategori Moderatörü
    https://www.r10.net/hosting-sikayetl...post1082706926

    Konu devamı için.