Beni etiketlemişsiniz konuyu etiket ile görebildim. Göz yumduğum olay nedir? En azından neye göz yumduğumu bende bileyim.
Firmamız geçen pazar hack olayı yaşandı bu pazar geçti hala hizmetlerimizi alamıyoruz, ücret iadesi alamıyoruz, net cevap alamıyoruz, kimse firmaya birşey söylemiyor, kurbanlık koyun gibi bekliyoruz, gerçi ben vazgeçtim başka yerden hizmet aldım ama mağdur çok sayın adminim, ilgili şikayet başlığını inceleyebilirsiniz
yanlış anlaşılmamak adına 1 HAFTADIR HİZMET SORUNLU ve MAĞDURUZ