Dostum benim bu olay sonrası o kadar insanın mağdur olması ve bir ceza gelmemesi benim bu ortama olan inancımı zayıflattı,
@Admin;dahil herkes göz yumdu buna, kendi başının çaresine bakmalısın maalesef, başka bi yerden hizmet al yoluna devam et bence
Beni etiketlemişsiniz konuyu etiket ile görebildim. Göz yumduğum olay nedir? En azından neye göz yumduğumu bende bileyim.