BLaH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"yakında komple giderlerse hiç şaşırmayın. " eğer böyle bir düşüncemiz olsaydı şu anki senaryoda çoktan kaçmış olmamız gerekirdi. Bursa üzerinden veri merkezine yakın ofis kiralanarak Hatay/İstanbul/Bursa/İzmir ve Manisa da bulunan ekibimiz ve dışarıdan ücret ödenerek ekibimize dahil edilen kişiler bir araya getirilmiş olup sorun anından bu ana kadar neredeyse hiç uyumadan çalışmalar sürdürmekteyiz. Emin olun kaçma gibi bir düşüncemiz olsaydı bu süreçte kaçardık


(Felaket senaryosu sebebi ile acilen toplanılması gerektiği ve kalıcı ofis kiralandığı için henüz ofis düzeni oturtulamamıştır.)
