Hâlâ sunucuma erişim sağlayamıyorum, yoğunluktan dolayı kurulum yapılamıyormuş...
Konu başlığı da "Kayizer 5 gündür yok" diye düzenlense iyi olur aslında, en azından başkaları da bizim gibi mağdur olmaz.