Bu firmadan bir şey beklemeyin arkadaşlar Wp üzerinden bugün sabah sunucularımın ana ıplerini istediler kurulum yapacağız dedi 2 saat sonra şuanda arkadaşlar veri kurtarmayla uğraşıyor denildi bir sonraki 2 saat sonra ise çok ısrar edince işletim sistemi ne olacak diye sordular ama ben öyle böyle ısrar etmiyorum ona rağmen 2 3 saatte bir cevap veriyorlar çünkü işi inada bindirdim attığı twitten bu yana 23 saat geçti 1 saat içinde site aktif deniyordu. Anlayacağınız yeni yerler bakmaya başlayın arkadaşlar. Şuanda 100 adet ıp ihtiyacım var temin etmeye çalışıyorum bunlar yüzünden ama bu firmaya faturalandırmam ağır olacak 60 saati geciktir hizmet alamıyoruz. Bu arada (yersek) 1000+ yakın sunucu kurulumu yapıyorlarmış arkadaşlar ondan bu kadar yoğunlarmış o yüzden dönüş olmuyormuş
Hocam 1000+ Sunucunun kurulumunu 3 adet fiziksele yapıyorlarsa bir sorun var ya sizi başlarından almak için abartarak söylüyorlar ya bir fiziksele ortalama 333 sanal kuruyorlar yada bütün verileri silindi siz seçin beğenin alın.