Merhabalar,
Tüm ekibimiz ve dışarıdan çağırmış olduğumuz alanında uzman arkadaşlar ile birlikte cihazlarımızın bulunduğu konumda toplanmış olup cihazlarımız üzerinde detaylı kontrol ve çalışma gerçekleştirerek hizmetlerimizi aktifleştirmekteyiz.
Öncelikli hedefimiz cihazlarımızın aktifleştirilmesidir.
Bu sebep ile yanıt sürelerinde gecikme yaşanabilmekte olup %60'dan fazla cihazımızın veri kesintisinden etkilenmeden kurtarılmasını sağlamış bulunmaktayız harici cihazlarımız da aktifleştirilmekte olup sitemiz aktif konuma alınmış bulunmaktadır.
Gelişmeler Twitter sayfamız üzerinden duyurulmaktadır. Destek sistemimiz şu an aktif konumda olup hizmeti aktifleştirilmeyen müşterilerimizin belirtmesi durumunda hizmetleri en kısa süre içerisinde aktifleştirilecektir.
Kaybedilen verilerimin telafisini nasıl yapacaksınız? Dün akşamdan beri ticket a bir cevap vermiyorsunuz. Gerçekten baya aktif bir destek sistemi