• 13-02-2009, 01:04:02
    #1
    Bugünlerde biliyorsunuz bir kaç kişiyle tartışıyoruz, bilmiyorum o sebeplemi bizi çekemeyen bazı kişiler bugün bir saldırı deneyimi yaşatmış, ama tabi en fazla bir 10 dakika filan bu şekilde devam edebildi. Ardınan eski konumumuza geri döndük birden önce 20 ardından 100 megabit saldırı geldi. Kullanılmayan kenarda duran bir sunucumuzdu. Birden bu hatları mrtg raporlarında görmek beni gerçekten şaşırttı. Neyse emeline ulaşmak istiyorsa daha yüksek saldırılar yapması gerekmektedir. Umarım Allah hiç kimseyi saldırı mağduru yapmaz.

    Bizede kendimizi test imkanı sağladığı için çok teşekkür ediyoruz.

    Teşekkürler,

    Saygılarımla..
  • 13-02-2009, 01:13:57
    #2
    Geçmiş olsun.
  • 13-02-2009, 01:27:00
    #3
    REC
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun...
  • 13-02-2009, 01:28:22
    #4
    Gecmiş Olsun..

    Maalesef Birileri Bu Tarz Saldırılardan Zevk Alır Oldu..

    Insanların Kendilerine Yapılmasınını Istemedikleri Seyleri, Neden Baskalarına Yaptıklarını Anlamak Cok Zor..

    Tekrar Gecmiş Olsun Blackout..
  • 13-02-2009, 01:34:43
    #5
    Sisteminiz sağlamsa zarar almadıysanız gerisi önemli değil.

    Geçmiş olsun.
  • 13-02-2009, 11:16:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    konu bana reklam hissi verdi ama olmuşsa Geçmiş olsun.
  • 13-02-2009, 11:45:46
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun, insanalrın ekmeğiyle oynamaktan ne anlıyorsa bu çoluk çocuk. Raporları eklermisin ?
  • 13-02-2009, 12:09:15
    #8
    tabiki, bir saniye. ;



    http://img10.imageshack.us/img10/6172/mrtg100ki8.jpg

    Saldırı ardından 600k lık kullanım seviyelerine geri dönülmüştür.
  • 13-02-2009, 12:31:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Konu dışı : bu degerlere nerden bakılabiliyor, bende kendi bulundugum servere bakmak istiyorum :s