Bugünlerde biliyorsunuz bir kaç kişiyle tartışıyoruz, bilmiyorum o sebeplemi bizi çekemeyen bazı kişiler bugün bir saldırı deneyimi yaşatmış, ama tabi en fazla bir 10 dakika filan bu şekilde devam edebildi. Ardınan eski konumumuza geri döndük birden önce 20 ardından 100 megabit saldırı geldi. Kullanılmayan kenarda duran bir sunucumuzdu. Birden bu hatları mrtg raporlarında görmek beni gerçekten şaşırttı. Neyse emeline ulaşmak istiyorsa daha yüksek saldırılar yapması gerekmektedir. Umarım Allah hiç kimseyi saldırı mağduru yapmaz.
Bizede kendimizi test imkanı sağladığı için çok teşekkür ediyoruz.
Teşekkürler,
Saygılarımla..