Konu
Saldırı yemişik :)
13-02-2009, 01:28:22
#4
UzmanCozumler
Gecmiş Olsun..
Maalesef Birileri Bu Tarz Saldırılardan Zevk Alır Oldu..
Insanların Kendilerine Yapılmasınını Istemedikleri Seyleri, Neden Baskalarına Yaptıklarını Anlamak Cok Zor..
Tekrar Gecmiş Olsun Blackout..