Konu
Saldırı yemişik :)
13-02-2009, 12:09:15
#8
Blackout
tabiki, bir saniye. ;
http://img10.imageshack.us/img10/6172/mrtg100ki8.jpg
Saldırı ardından 600k lık kullanım seviyelerine geri dönülmüştür.