• 09-04-2022, 09:59:01
    #28
    Natro ile ilk meselem, ha-ck olayında kaydetme olarak işaretlediğim kartımın sisteme kayıtlı olduğunu görünce olmuştu.

    Daha sonra müşterilerimin sitesinde denk geldim. Örnek vereyim birisinde SSL yoktu, dedim bir destek talebi oluşturun, ücretsiz kurarlar muhtemelen. Adamlar talebi ücretsiz SSL'leri yerden yere vurarak cevaplamış :d bunlar SEO açısından da kötüymüş, ne tesadüf ki parayla sattıkları SSL alınırsa, kurulumu onlar yapabiliyormuş :d

    Kapitalist sistemde elbette hayır işi yapacak değiller ama tamamen satış odaklı bir yaklaşımla da büyüme olacağını sanmıyorum. Bu konuda bazen sorun yaşasak da Güzel Hosting örnek verilebilir, destek talepleri daima hızlıdır, satış ancak siz konusunu açarsanız konuşulur.
  • 09-04-2022, 11:43:27
    #29
    Kişisel Rütbe
    natrodan host alacaksanız asp dayalı alın tek başardıkları konu o
  • 09-04-2022, 11:51:08
    #30
    Kendim 1.5 2 sene önce kullandım adamlar yanlış hatırlamıyorsam 2 defa hacklendi, kullandığım paket en son seviye hostingdi birde kvkk da açıklaması var şuraya bırakıyorum bir cümlesini “ 7 Kasım 2020 tarihli hafta sonu vardiyası için şirkete gelen görevli çalışanın, rutin kontrolleri yapmak için sunucuya uzaktan bağlandığında sunucu masaüstünde bir mesaj bulduğu, bunun üzerine yapılan inceleme neticesinde, müşteri bilgilerinin bulunduğu şirket sunucularında bazı kötü amaçlı yazılımların bulunduğunun aynı gün tespit edildiği “ devamı

    Ve yanlış hatırlamıyorsam kredi kartlarını sistemde tutma seçeneğini işaretlediğimiz halde kartlarıda kaydetmişler (burayı tam hatırlamıyorum. )
  • 09-04-2022, 11:52:07
    #31
    Hostlab, Veridyen, Vargonen, Güzelnet. Hepsi şahane ve köklü şirketler. Hiçbirinden aldığım hizmette sorun yaşamadım.
  • 09-04-2022, 11:52:22
    #32
    Natronun en büyük sorunu kesinlikle cpu sorunu. En ufak işlemde bile fullenip kalıyor hatta bazen öyle bir hal alıyor ki siteye ve wp panale bile giremiyorum mecburen natroya girip sunucuyu yeniden baslatiyordum.
  • 09-04-2022, 12:56:57
    #33
    2 gunde bir kampanya mesajlari atacagina yatirim yapsa daha iyi olur natro. ha bire mesaj atiyo. baska birsey yok.
  • 09-04-2022, 17:45:09
    #34
    Ben natroyu 2012 yılında bıraktım, 2012 yılında neyse şimdi de aynı 10 yıldır bir şey değişmemiş, hiç şaşırmadım
  • 09-04-2022, 17:52:31
    #35
    Destek sistemleri berbat çok geç dönüş yapıyorlar.
  • 09-04-2022, 19:16:06
    #36
    Çok şükür domain dışında hiç bulaşmadığım bit firma. Domainlere de yavaş yavaş Google taşıyorum ondan da kurtulacağım.