Konu
Natro Pişmanlıktır -
09-04-2022, 17:45:09
#34
AliBAYRAM
Ben natroyu 2012 yılında bıraktım, 2012 yılında neyse şimdi de aynı
10 yıldır bir şey değişmemiş, hiç şaşırmadım