Kendim 1.5 2 sene önce kullandım adamlar yanlış hatırlamıyorsam 2 defa hacklendi, kullandığım paket en son seviye hostingdi birde kvkk da açıklaması var şuraya bırakıyorum bir cümlesini “ 7 Kasım 2020 tarihli hafta sonu vardiyası için şirkete gelen görevli çalışanın, rutin kontrolleri yapmak için sunucuya uzaktan bağlandığında sunucu masaüstünde bir mesaj bulduğu, bunun üzerine yapılan inceleme neticesinde, müşteri bilgilerinin bulunduğu şirket sunucularında bazı kötü amaçlı yazılımların bulunduğunun aynı gün tespit edildiği “ devamı

Ve yanlış hatırlamıyorsam kredi kartlarını sistemde tutma seçeneğini işaretlediğimiz halde kartlarıda kaydetmişler (burayı tam hatırlamıyorum. )