Natro ile ilk meselem, ha-ck olayında kaydetme olarak işaretlediğim kartımın sisteme kayıtlı olduğunu görünce olmuştu.
Daha sonra müşterilerimin sitesinde denk geldim. Örnek vereyim birisinde SSL yoktu, dedim bir destek talebi oluşturun, ücretsiz kurarlar muhtemelen. Adamlar talebi ücretsiz SSL'leri yerden yere vurarak cevaplamış :d bunlar SEO açısından da kötüymüş, ne tesadüf ki parayla sattıkları SSL alınırsa, kurulumu onlar yapabiliyormuş :d
Kapitalist sistemde elbette hayır işi yapacak değiller ama tamamen satış odaklı bir yaklaşımla da büyüme olacağını sanmıyorum. Bu konuda bazen sorun yaşasak da Güzel Hosting örnek verilebilir, destek talepleri daima hızlıdır, satış ancak siz konusunu açarsanız konuşulur.