• 11-02-2009, 16:27:18
    #1
    Arkadaşlar oradan server(Counter-Strike 1.6) aldık serverdan memnun kalmadık çok fazla lag vardı.Bu yüzden 12 gün önceden haber verdik ve onlar serverımızı kapattı.Önceden telefonla arayıp bizi tehdit etti.Serverımız zaten arada sırada kendiliğinden kapanıyordu.Ama serverımızı 12 gün önceden kapattılar ve telefonla tehdit edince iş çığrından çıktı.Sakın sanalserver.net sitesinden server almayın iğrenç ve kalitesiz...
  • 11-02-2009, 16:29:25
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun.

    Bu kısımı pek anlayamadım biraz açar mısın ?

    Alıntı
    Bu yüzden 12 gün önceden haber verdik ve onlar serverımızı kapattı.Önceden telefonla arayıp bizi tehdit etti.
  • 11-02-2009, 16:30:54
    #3
    Kurumsal PLUS
    Ne diyerek tehdit ettiler ki?
  • 11-02-2009, 16:37:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun işallah sorunların halledilir
  • 11-02-2009, 17:23:03
    #5
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    Bu kısımı pek anlayamadım biraz açar mısın ?
    bakın oyun sunucumuzda çok lag vardı.Kimse gelmiyordu memnun kalmadık kapatmaya karar verdik.sitelerinde serverınızı kapatmadan önce bize haber verin diyorlar bizde haber verdik serverımızın kapanmasına 12 gün kala kapattılar.Bende neden kapatıyosunuz dedim.Onlarda bir dahaki ayıda öde öyle açarız dediler.Dolandırıcılık yapıyorlar bilişim suçlarına şikayet edeceğim.

    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne diyerek tehdit ettiler ki?
    Bakın ara sıra serverımız kapanıyor bazen 5-6 kapalı olduğu oluyor.Bende serverımızı açmazsanı ilgili mercilere başvuracağım dedim.Beni arada diyoki; kuralları oku bize tehdit etmek yasak.İlgili mercilere şikayet etmek ben en temel hakkım onlar kimki benim bu hakkımı kısıtlıyor.Adam sonra dediki benim sigortalarım attı dedi, serverım 32 kişilikken 16 kişiliğe indi, ve dediki senin serverın ara sıra kapanacak.!!Sorunumda çözülmedi verdiğim parayı haram ediyorum!!
  • 11-02-2009, 18:54:07
    #6
    Merhabalar,
    Böyle bir duruma şaşırmıyorum.3-5 kuruşa ucuza alalım derseniz yaşayacağınız sorun bu olur.
    30+2 yi 10-20 tlye satıyorlar 20 tl lik bir cs serverden ne bekliyordunuz ? Destekhosting in sahibi yani sanalserver.net in sahibi birdir. Banada awbs temanı ver demişti ben sana cs full dosyaları vericem demişti temayı verdim sonra 2 aydır göremiyorum Sitesine bile benim temayı kurmuş
    Bu insanlardan uzak durun başka ne diyebilirim.3-5 kuruş az veripte Güzel hizmet alırız diye sanmayın...

    Saygılarımla,
    TURKEYTESCİL İNTERNET HİZMETLERİ
    Ferhat ÇAKMAKOĞLU
  • 11-02-2009, 19:04:49
    #7
    30+2 30 tl ye bu kadar olur malesef, kusura bakmayın birazda suç sizde

    30+2 bir serverin maliyeti 30 tl den daha fazla , adam 30 tl den nasıl kar edecek...
  • 12-02-2009, 11:37:51
    #8
    Kurumsal PLUS
    Geçmiş olsun ne diyelim.. Adamlar yolunu bulmuş sigortamız attı diye hizmeti kısmışlar. Böyle yerlerden alışveriş yapmayın. Ucuz etin yahnisi cidden yavan oluyor..
  • 12-02-2009, 11:41:49
    #9
    Geçmiş olsun