Merhabalar,
Böyle bir duruma şaşırmıyorum.3-5 kuruşa ucuza alalım derseniz yaşayacağınız sorun bu olur.
30+2 yi 10-20 tlye satıyorlar 20 tl lik bir cs serverden ne bekliyordunuz ? Destekhosting in sahibi yani sanalserver.net in sahibi birdir. Banada awbs temanı ver demişti ben sana cs full dosyaları vericem demişti temayı verdim sonra 2 aydır göremiyorum Sitesine bile benim temayı kurmuş
Bu insanlardan uzak durun başka ne diyebilirim.3-5 kuruş az veripte Güzel hizmet alırız diye sanmayın...

Saygılarımla,
TURKEYTESCİL İNTERNET HİZMETLERİ
Ferhat ÇAKMAKOĞLU