Geçmiş olsun.
Bu kısımı pek anlayamadım biraz açar mısın ?
bakın oyun sunucumuzda çok lag vardı.Kimse gelmiyordu memnun kalmadık kapatmaya karar verdik.sitelerinde serverınızı kapatmadan önce bize haber verin diyorlar bizde haber verdik serverımızın kapanmasına 12 gün kala kapattılar.Bende neden kapatıyosunuz dedim.Onlarda bir dahaki ayıda öde öyle açarız dediler.Dolandırıcılık yapıyorlar bilişim suçlarına şikayet edeceğim.
Ne diyerek tehdit ettiler ki?
Bakın ara sıra serverımız kapanıyor bazen 5-6 kapalı olduğu oluyor.Bende serverımızı açmazsanı ilgili mercilere başvuracağım dedim.Beni arada diyoki; kuralları oku bize tehdit etmek yasak.İlgili mercilere şikayet etmek ben en temel hakkım onlar kimki benim bu hakkımı kısıtlıyor.Adam sonra dediki benim sigortalarım attı dedi, serverım 32 kişilikken 16 kişiliğe indi, ve dediki senin serverın ara sıra kapanacak.!!Sorunumda çözülmedi verdiğim parayı haram ediyorum!!