selam arkadaslar hollanda forumlarinda bu firma icin batmis diyorlar bilgisi olan varmi?
Leaseweb/Easynet perikelen - webhostingtalk.nl
Bilgisi Olan Varmi
12
●1.205
- 28-11-2008, 21:46:51Üyeliği durduruldu
- 29-11-2008, 10:38:23Ha bu arada, batacak/batan firma hiç İzmir'deki görüşmelerinde Swissotel'i kullanır mı? Katılımcılara (davet edilen firmalara) açık büfe yemek + sınırsız içecek (alkollü/alkolsüz) sunar mı?
Batma falan yok arkadaşlar, birileri sallamış işte. LeaseWeb tam gaz devam ediyor çalışmaya... - 29-11-2008, 19:30:39Bugün temsilcileri ile beraberdik ve havaalanınada bizzat ben bıraktım
Gelecekle alakalı planlar ve yaptığı görüşmelerle alakalı ayrıntılı bilgi aldım. Bizden beklentilerinide bize belirttiler bizde gerekeni yapıcağımıza dair söz verdik kendilerine. Hiçbir problem bulunmamakta.
LeaseWeb Batmışmı ? Gece Gece İyi Güldük
Gelecekle alakalı planlar ve yaptığı görüşmelerle alakalı ayrıntılı bilgi aldım. Bizden beklentilerinide bize belirttiler bizde gerekeni yapıcağımıza dair söz verdik kendilerine. Hiçbir problem bulunmamakta.