• 28-11-2008, 21:46:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    selam arkadaslar hollanda forumlarinda bu firma icin batmis diyorlar bilgisi olan varmi?


    Leaseweb/Easynet perikelen - webhostingtalk.nl
  • 28-11-2008, 21:48:33
    #2
    Yok öyle birşey.
  • 28-11-2008, 22:33:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    LeaseWeb Batmışmı ? Gece Gece İyi Güldük
  • 29-11-2008, 00:23:56
    #4
    Batmış denilen adamlar 1-2 haftadır Türkiye'de iş görüşmesi yapıyorlardı. En son dün İzmir'delerdi.
  • 29-11-2008, 09:18:26
    #5
    Türkiye temsilcisi aysima.com.tr idi sanırım.

    @ Aysima
  • 29-11-2008, 10:38:23
    #6
    Ha bu arada, batacak/batan firma hiç İzmir'deki görüşmelerinde Swissotel'i kullanır mı? Katılımcılara (davet edilen firmalara) açık büfe yemek + sınırsız içecek (alkollü/alkolsüz) sunar mı?

    Batma falan yok arkadaşlar, birileri sallamış işte. LeaseWeb tam gaz devam ediyor çalışmaya...
  • 29-11-2008, 19:30:39
    #7
    Bugün temsilcileri ile beraberdik ve havaalanınada bizzat ben bıraktım Gelecekle alakalı planlar ve yaptığı görüşmelerle alakalı ayrıntılı bilgi aldım. Bizden beklentilerinide bize belirttiler bizde gerekeni yapıcağımıza dair söz verdik kendilerine. Hiçbir problem bulunmamakta.
  • 29-11-2008, 20:30:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    leaswebde batarsa kimse kalmaz bu piyasada
  • 29-11-2008, 22:43:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ugurluhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    leaswebde batarsa kimse kalmaz bu piyasada
    Aynen