• 29-11-2008, 22:51:13
    #10
    sanmam , yanlış bilgi olabilir
  • 29-11-2008, 23:00:07
    #11
    izzyGM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanmam , yanlış bilgi olabilir
    Yazdıklarımızı okuma lütfunda bulunursanız yanlış bilgi olduğunu görürsünüz.
  • 30-11-2008, 02:02:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ronin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün temsilcileri ile beraberdik ve havaalanınada bizzat ben bıraktım Gelecekle alakalı planlar ve yaptığı görüşmelerle alakalı ayrıntılı bilgi aldım. Bizden beklentilerinide bize belirttiler bizde gerekeni yapıcağımıza dair söz verdik kendilerine. Hiçbir problem bulunmamakta.
    Daha fazla söze gerek yok.
  • 30-11-2008, 21:10:21
    #13
    bana birisi yazdığım için -rep vermiş. Kendisine tşk ederim. İnsanları bilgilendirmek suç oldu galiba.