ronin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün temsilcileri ile beraberdik ve havaalanınada bizzat ben bıraktım Gelecekle alakalı planlar ve yaptığı görüşmelerle alakalı ayrıntılı bilgi aldım. Bizden beklentilerinide bize belirttiler bizde gerekeni yapıcağımıza dair söz verdik kendilerine. Hiçbir problem bulunmamakta.
Daha fazla söze gerek yok.