Ha bu arada, batacak/batan firma hiç İzmir'deki görüşmelerinde Swissotel'i kullanır mı? Katılımcılara (davet edilen firmalara) açık büfe yemek + sınırsız içecek (alkollü/alkolsüz) sunar mı?

Batma falan yok arkadaşlar, birileri sallamış işte. LeaseWeb tam gaz devam ediyor çalışmaya...